FLB09

FLB09-2 – FOTOSELLİ SU VE SABUNLUK ARMATÜRÜ (TEK SU GİRİŞLİ)

Seri Adı: WİSER-Q
Kaplama: Krom

 

Ürün Özellikleri

• Su ve sabunun aynı merkezden akması ile konforlu el yıkama imkanı sunar.
• Sabun çıkışı sonrası, aynı merkezden her seferinde su kullanımı sayesinde, sabun artığı oluşmasını engeller.
• Tek sensör kontrolü sayesinde, algılama ve tepki verme süresi arasında maksimum optimizasyon sağlanır.
• İnfrared alıcı ile kontrol edilebilen uzaktan kumandası mevcuttur.
• Üründeki Wi-Fi modülü ve kendine ait mobil uygulama yazılımı ile kumanda edebilme özelliği vardır.
• Farklı ihtiyaçlar için, 3 farklı modda kullanma seçeneği sunar.

MOD1; Sabun ve su kullanımı için tekrar ve sıralama sınırı yoktur.
Sabun bölgesinden el uzatıldığında sabun verir. Su bölgesinden el uzatıldığında su verir.
MOD2; Bir kere sabun sınırsız su kullanımı.
Sabun veya su bölgesi ayrımı olmaksızın armatür altındaki eli ilk gördüğünde sabun verir. Sonra her seferinde su verir.
MOD3; Sabun veya su bölgesi ayrımı olmaksızın, armatür altındaki eli ilk göründüğünde sabun verir. Sonra su verir.

 

Bayi veya Servis Bul

 

Categories : ,

Ürün Detayları

GARANTİ SERTİFİKASI

 

GARANTİ ŞARTLARI

Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve2(iki)’yıldır.

Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı Firmamızın garanti kapsamındadır.

Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi 20 iş gününü geçemez. Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, fax, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir. Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.

Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydı ile ,bir yıl içerisinde; en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı Tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altıdan fazla arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

Tamiri için gereken azami süresinin aşılması,

Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırayla satıcısı, bayii, acentesi temsilciliği ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirini mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranda bedel indirimi talep edebilir.

• Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamındadır.

Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’ne başvurabilir.

 

GARANTİ KAPSAMI DIŞINDAKİ DURUMLAR

Montaj ve kullanım kılavuzuna aykırı kullanımdan doğan sorunlar.

Yanlış tesisat veya tüketicinin hatalı montajından kaynaklanan bozukluklar.

Basınç kontrolsüz tesisatlar da oluşabilecek sorunlar.(Su basınç regülatörü veya hidrofor kullanılmayan tesisatlar.) ‘İdealTesisatBasınçAralığı:3–4Bar

Filtreli ara musluk ve filtre kullanılmadığı takdirde kum çamur keten vb. inşaat artıklarının sebep olabileceği arızalar.

Yükleme, taşıma, boşaltma ve montaj esnasında düşme ve çarpma sonucu meydana gelebilecek hasarlar.

Uzun süre inşaat alanlarında kalan ürünlerin yüzeylerinde oluşabilecek bozukluklar.

Hatalı ve sert kullanımlardan kaynaklanan arızalar.

Kireçlenmenin yol açabileceği sorunlar.

9Asitveya aşındırıcı madde içeren temizleyicilerin kullanımı sonucu oluşan deformasyonlar. Orijinal yedek parça dışında kullanılan parçaların sebep olabileceği arızalar.

Donmadan dolayı çatlayan gövde kartuş vb. parçalar.

Onaylı garanti belgesinin veya faturasının olmaması.

Ürünlerin amacının dışında kullanılması.