GPD Logo

Müşteri Memnuniyet Politikası

 

– Müşteri memnuniyeti politikamızın odak noktası, müşterilerilerimiz geri bildirimleridir. Dolayısı ile müşterilerimizin geri bildirimlerini bize ulaştıracağı kanalları, geri bildirimleri ele alma yöntemlerini tüm personelimize ve müşterilerimize bütün şeffaflığı ile belirlidir.
– Müşterilerimizin geri bildirimleri ile bize erişmeleri için en kolay metotlar belirlenmiştir. Belirlenen metotlarda geri bildirimlerin sonuçları ve ayrıntıları hakkında müşterilerimiz her zaman bilgi sahibidir. (Web sitemiz, müşteri danışma hattımız, fabrika ve satış ofisimiz)
– Müşterilerimiz geri bildirimlerinin alınmasından sonuçlanmasına kadar tüm süreçlerde bilgi sahibidir. Tüm geri bildirimlere aciliyet önceliğine göre cevap vermek temel prensiplerimizdendir.
– Müşteri geri bildirimleri kendi aralarında adil, hızlı, güven verici objektif ve tarafsız şekilde çözüme ulaştırılır.
– Geri bildirimlerin çözüm metodu kesinlikle ücretsizdir. Hatta firmamızdan kaynaklanabilecek tüm mağduriyetleri de ücretsiz giderilir.
– Geri bildirim sahibinin tüm kişisel veya kurumsal bilgileri gizli tutulmaktadır.
– Geri bildirimler her zaman kayıt altına alınır sonuçları gerektiğinde hesap verebilmek için muhafaza edilir. Tüm faaliyetler ile ilgili yasal mevzuatlara uygundur.
– Tüm geri bildirimler (şikayetler, öneriler, talepler…) firmamızın sürekli iyileşmesi için kılavuzluk eder. Kendimizle birlikte tedarikçilerimizi ve sektörümüzü sürekli iyileştirmek hedefimizdir.
– Müşteri isteklerini daima kaliteli hizmet sunma anlayışımızla ele alırız.
– Müşterilerimizden şikayet aldığımız durumda her şikayeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda çözüm sunarız. Şikayet ve öneriler paralelinde kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız.
– Çalışanların katılımcılığını, paylaşımcılığını, yaratıcılığını destekleyerek, kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız. Uygularız.